Miért szeretjük az egész  napos iskolát?                                                    

A 2015/16-os tanév szeptemberében a Selyem utcai épületünkbe költözött az egész napos és nyelvi oktatásban részesülő 1.a, 2.a, 3.a.

A szinte újjá varázsolt épületet mostanra belaktuk, dekoratív termek, folyosók, térkövezett udvar, homokozó, lengőtekepálya, iskolai kert várja nap, mint nap a gyerekeket. Megkérdeztük a gyerekekvéleményét az iskoláról. Íme egy kis ízelítő a válaszokból.

Arra a kérdésre, hogy tetszik-e az, hogy egész nap iskolai programokon vagy, a következő válaszok is érkeztek:

„Kedvelem a sulis programokat”/R. Nagy  Inez 1.a/ „ Nagyon szeretek egész nap az iskolában lenni!” /Mótyán  Evelin 3.a/ „Tök jó, bárcsak mindig itt lennék!”/Radácsy  Luca 3.a/ „ Nagyon szeretek tanulni és szeretem az egész napos iskolát.”/ Szabó Alexa 3.a/ „ Nekem nagyon tetszik, mert otthon nem kell tanulnom, csak gyakorlok.”/ Ponert Nóra 3.a/

Milyen volt átköltözni a Népkör utcai épületből? Tetszik az új hely? A kérdésre ilyen és ehhez hasonló válaszokat kaptunk:

„ Mióta átköltöztünk a Selyem utcai épületbe, sokkal jobb.”/ Darányi Csanád 2.a/ „ Jó volt a Népkör utcában lenni, de ez sokkal szebb és jobb.” /Mótyán Evelin 3.a/ „ Nagyon szép az épület és aranyosak a tanár nénik.” /Rácz Dóri 3.a/ „Nem szerettem volna eljönni, mert ott nagyobb az udvar meg a termek.”/Szellő Patrik 3.a/

Jó-e, hogy délután vannak a készségtárgyak?- érdeklődtünk. Néhány válasz:

 „ Jó, mert délutánra már kevesebb figyelmünk van, és a nehezebb tantárgyakat könnyebben vesszük délelőtt.”/ Farkas Bálint 1.a/ „ Igen, jó, mert nem éhesen kell tornázni.” /Farkas Csabi 1.a/ „ Délután fárasztóbb a tanulás.” /Szabó Janó 3.a/

Szereted-e, hogy önálló tanulási időd van délelőtt és délután?-szólt a következő kérdés, és a válaszok pozitívak voltak az egész napos iskola egyik főbb jellemzőjére.

„Igen, mert így mindig azt tudjuk gyakorolni, amit szükséges.”/ Kövecses Judit 1.a / „Igen, mert szeretek egyedül gondolkodni” /Farkas Csabi 1.a/ „Igen, mert kipróbálhatom az önállóságomat.”/R. Nagy Inez 1.a/ „Önállósodunk, megtanuljuk beosztani az időnket.”/ Farkas Bálint 1.a/ „ Szeretek önállóan tanulni.” /Vermes László 2.a/ „Nagyon szeretem az önálló tanulást, mert megnyugodhatok, csönd van.” /Józsa Vanessza 3.a/ „Jó, hogy van önálló tanulás, legalább nem marad otthonra házi feladat.”/Rácz Dóra 3.a/ „ Így otthon nem kell sokat tanulni.”/ Szabó Janó 3.a/

Végül a legizgalmasabb kérdés következett:  Mit tartasz legjobbnak az iskolában?

„ A rugalmas időbeosztást” /Kövecses Judit 1.a/ „ Amikor én vagyok az osztály felelőse.”/R. Nagy Inez 1.a/ „Nagyon tetszett a Halloween buli, és azt is szeretem, hogy moziba megyünk.” /Farkas Csabi 1.a /„A legjobb dolog, hogy házi feladatot sosem hozunk haza. Kirándulni is van időnk. Nemrégiben a nagykőrösi Pálfája erdőben töltöttünk egy nagyon érdekes és vidám délutánt. /Darányi Csanád 2.a/ A szüneteket, színházba járni, egyéb közösségi foglalkozásokat, például a könyvtárat.” /Vermes László 2.a/ „Bízhatok a tanító nénikben.”/2.a/„ Nekem az tetszik benne, hogy intelligens ez az iskola.”/ Józsa Vanessza 3.a/ „ Én azt szeretem benne, hogy sokat tanulhatunk és játszhatunk.” Remek versenyzési lehetőségeim vannak! /Rácz Dóra, Ecsegi Gréta 3.a/  „ A legjobbak a tanárok, a kinti programok, a szorgalmi pontgyűjtő verseny, amiért elvisznek süteményezni. Ez az én iskolám!”/ Radácsy Luca 3.a/   

 

Összességében elmondhatjuk, hogy az épület  és az egész napos iskola a szülők és a gyerekek megelégedésével működik. Itt valóban a második otthonunkra találtunk, ahol szívesen töltjük időnket.

 

303750
MaMa193
TegnapTegnap199
Ezen a hétenEzen a héten1113
Ebben a hónapbanEbben a hónapban4700
ÖsszesenÖsszesen303750

Fenntarthatosag

/images/FTH_jelveny.png

Link1 | Link2 | Link3

Copyright © 2012. All Rights Reserved.